Webová prezentace - "Helpdesk" / zadavatel IT společnost

HELPDESK

Jak jsme již slíbili, provedeme Vás džunglí IT, budeme Vaším domorodým průvodcem a zároveň tlumočníkem. Co je to „Help desk?“  Nejlépe Vám to vysvětlí následující příklad:

Telefonát na Helpdesk:

- Prosím Vás, mě nějak zlobí počítač.

- Dobře, rád Vám pomohu, nejdřív mi řekněte, co máte napsané na monitoru.

- Sony!

Ano, pracovník Helpdesku pro Vás bude tou osobou, na kterou se budete obracet se svými problémy. Nemusíte se obávat, že mu hloupě odpovíte – to jen  on se může hloupě zeptat. A nebojte se, přestože je to IT šaman, bude na Vás mluvit česky, ne domorodou ajtý řečí, a zároveň bude mít trpělivost s Vaším laickým přístupem.

Poskytne Vám technickou podporu, disponuje potřebnými znalostmi a schopnostmi potřebnými pro vyřešení Vašich problémů. Zná všechna tajemství IT džungle, a tak postupně, krok za krokem, Vás provede procesem, co máte udělat, aby problém zmizel. Pokud se mu nepodaří problém vyřešit pomocí telefonní porady, použije další woodoo kouzlo - prostřednictvím vzdáleného přístupu se napojí na Váš počítač a vyřeší problém za Vás. Můžete se tedy soustředit jen na svoji práci, protože na naše odborníky z helpdesku je spolehnutí. Potřebujete pomoci? E-mailový kontakt je zde, pokud dáváte přednost telefonnímu kontaktu, můžete volat: 123 456 789.

 

Pozn. autora:

Podtržený odkaz by měl fungovat na e-mail na helpdesk manažera.

123 456 789 nahraďte číslem, na kterém je k zastižení helpdesk. Pokud nemáte číslo, které si předávají ti, co mají službu, doporučuji na manažera, který slíbí zákazníkovi, že se mu obratem ozve ten, koho určí podle typu problému.